צמיחה אישית ועסקית – להיכנס לדפוס המחשבה הנכון

אתה אף פעם לא יודע איך השנה הקרובה הולכת להיראות.

אילו צעדים וצמתים יכווינו אותך לקראת הצלחה אישית ועסקית, לקראת המטרות שהצבת לעצמך  או ייקחו אותך בפניות של 180 מעלות לכיוונים אחרים לגמרי. לעתים קרובות אני מנסה לחזות את שלי, התחזיות שלי הם בדרך כלל שונות ומשונות ביחס למה שקורה בפועל. כמעט בהכרח, אני עושה צעדים של התקדמות בדרך זו או אחרת. אם אני נשאר במקום או לא בוצעה התקדמות ממשית עבור מה שהגדרתי כחשוב בשבילי, אז אני מתייחס לכך בתור נורת אזהרה שנדלקת במהלך הדרך ועובד על התקלות הקיימות, אני ממליץ לכל אחד ואחת להתייחס לנורות אזהרה בחיים האישיים שלו ובמסלול הצמיחה האישי ועסקי שהוא מדמיין עבור עצמו.

מכשולים קורים לכולם.

זה לגמרי הגיוני כי משהו כל כך גדול קרה לך השנה, כי לא היית מסוגל להתקדם. אני מכיר אנשים שחלו, פשטו רגל או איבדו קרוב משפחה. אלו ואחרים הן סיבות מוצדקות לחוסר התקדמות.

אם דבר כזה לא קרה לך, ואתה לא התקדמת הלאה  עם הדברים שחשובים באמת, הגיע הזמן להתייחס לנורת האזהרה הזו שלא מפסיקה להבהב.

אז הנורה התחילה להבהב, מזהירה אותך שמשהו בחיים שלך לא מתקתק כמו שהיית רוצה, מה אתה יכול לעשות בקשר לזה? השלב הראשון, הוא החלק הקשה – להודות בכנות גמורה מול עצמך שאתה עושה משהו לא בסדר. אף אחד מאיתנו לא רוצה להאמין בזה. כולנו רוצים לחשוב שאנחנו עושים הכל נכון, ובסופו של דבר הכל יסתדר … אבל לפעמים, מה לעשות, אנחנו לא. אם לא עשית התקדמות עסקית או אישית השנה, הסיכויים שאתה עושה משהו לא נכון ביסודו הם ענקיים, אך ניתנים לשיפור, תמיד , וחשוב לי להגיד לך את זה.

לבדוק יסודות.

להרים את מכסה המנוע. הפעולות הבסיסיות שמניעות אותנו. נכון זה לא סקסי או כיפי במיוחד, והרבה אנשים לא מתייחסים לכך, אבל הקושי לעשות דברים נכון אם השינה שלך, תזונה אישית, הרגלי עבודה לא תקינים – הופך לגדול מאוד וצורך מאיתנו אנרגיה שיכולה להיות שימושית לדברים אחרים חשובים יותר. הייתי ממליץ לקחת כמה ימים לחשוב מה ניתן לשפר ולייצב בכדי להחזיר את עצמך למצב תקין בנקודות הללו, לפני הכל.

תסתכל לאן הזמן שלך והאנרגיה שלך הולכים ולא מנוצלים עד תום.

בדיקה זו צריכה להתחיל עם הטיה כבדה לקראת ההנחה שהם אכן לא מנוצלים היטב. תסתכל על 24 שעות ביממה ותזקק אותם נטו לשעות העבודה היעילות שלך, כיצד ניתן למקסם יעילות? יכול מאוד להיות שאתה על המסלול הנכון והכל פיקס, אבל כנראה שלא 🙂  באופן אישי, היו לי מספר של מכשולים באופי העבודה שלי, ומסיחי דעת שגזלו ממני זמן יקר. הסתכל על היממה שלך בהנחה שאתה ממקד הזמן עבודה והתפתחות שלך באופן שגוי שמצריך כמה תיקונים ומקסום אישי.

מה הן המטרות שלך?

מה אתה מגדיר כהצלחה בחיים האישיים שלך? אילו פרמטרים יש להם כוח משמעותי בחייך ותופסים מקום נכבד במי שהפכת להיות? האם אלו המטרות והמשימות שאתה עובד עליהם באופן שוטף? הרבה אנשים מפחדים, מפחדים מכישלון או מפחדים מהצלחה, מפחדים להתחייב לטווח ארוך למשהו או להסתכל על התמונה המלאה,  ולכן הם עובדים על מטרות אחרות.

האם אתה באמת עובד על תכנית "התקפה" הישירה ביותר לעבר המטרות החשובות ביותר עבורך? זה מדהים אותי בכמה דרכים עקיפות ומעורפלות המוח האנושי לעיתים עובד בכדי להרחיק אותנו מהמטרות שבאמת חשובות. אל תתגנב למטרות שלך, תיפול עליהם במתקפה חזיתית ישירה

לזהות איך אתה מפריע לעצמך להתקדם הלאה בחיים.

לא להסתכל על נסיבות חיצוניות, לא מזל רע, לא המכשולים הטבעיים שיש לכולנו. איך אתה, כן אתה, שם לעצמך רגליים בדרך? האם אתה נותן יותר מדי זמן מזמנך לאנשים אחרים? האם אתה מרשה לעצמך להיות מוסח בקלות על ידי פלאפונים ניידים, מדיה חברתית או משימות שיכולות לסבול דיחוי? האם אתה שורף את כל הכסף שאתה מרוויח? האם אתה מכשיל את עצמך בכל מערכת יחסים שאתה נכנס אליה?

לבני אדם יש יכולת מרשימה, כמעט ביולוגית הייתי אומר, למזער את היתרונות שלנו, הסגולות שלנו ולהעצים גורמים חיצוניים ותירוצים שהופכים לסיפורים אמתיים וחזקים בתוך הראש שלנו. אל תרשה לעצמך לעשות את זה לעולם, או שאתה פשוט ממיר את עצמך לסוג של עובר אורח פסיבי בחיים של עצמך.

תשלוט על הגורמים בחייך שאתה יכול.

הגדר דרכי פעולה ראליות בפיכחות מול עצמך, תפעיל לחץ מסיבי עליהם, ויהיה בטוח כי גורמים מחוץ לשליטה שלך יחווירו  בהשוואה לפעולות והדרך שתסלול בשנה הקרובה.


 

בתמונה: רגע של נחת, על שפת נהר ספרי (spree) בברלין.

שתהיה לכם שנה פוריה בעסקים וצמיחה אישית, מוצלחת על פי מה שהגדרתם לעצמכם כהצלחה ולא הסובבים אתכם, רגועה ומפוצצת באנרגיות טובות ורגעים משמעותיים. 😎

עופרי.

10 פתרונות יעילים להשגת טראפיק ממומן בזול [2019]

בזמן האחרון קיבלתי הרבה פניות בנוגע לסוגיית טראפיק, איפה קיים טראפיק זול באינטרנט ואיך ניתן להשיג אותו? חשוב להכיר פתרונות נוספים לקידום שירותים ומוצרים שאינם בהכרח תלויי-פרסום בפייסבוק או גוגל. קיימות תעשיות ונישות עסקיות שהעלויות לקלילק והעלויות לאלף חשיפות יכולות להיות יקרות בטירוף, ולכן במיוחד בנישות יוקרתיות ייתכן ומשתלם לבחון ערוצי תנועה נוספים לפני ששופכים כמויות כסף במערכות הפופולריות שכולנו מכירים.

החלטתי לעשות סדר ולכתוב כאן כמה אופציות פרקטיות להשגת תנועה זולה לנכסים האינטרנטיים שלנו.

דבר ראשון, משהו שאני באופן אישי אוהב לעשות הוא להזרים טראפיק ראשוני בעלות זולה לנכסים חדשים שאני מקים. מה זה נותן לי?

– לוודא שהכל תקין טכנית באתר שלי: פיקסלים, כפתורים תהליכי רכישה וכו..

– להבין איפה אנשים נתקעים, ואיזה דפים, מה יוצר עניין ראשוני (את זה אני בודק באמצעות גוגל אנליטיקס)

– לוודא שהכל פיקס מבחינת הנכס ושלא יהיו הפתעות בהמשך.

– ליצור מאוד מהר רימרקטינג ולצבוע משתמשים.

– חשוב מאוד לוודא שאכן התנועה רלוונטית לתחום שלכם ואילו במידה מעטה בתור התחלה.

אז בלי יותר מדי הקדמות מיותרות,

7 ערוצי תנועה ממומנים בעלות זולה יחסית:

1. קמפיין ממומן ברשת המדיה של גוגל | GDN

 

נכון לעכשיו ספטמבר 2018 רשת המדיה של גוגל הינה מקור מאוד זול לטראפיק.

– הקפידו ליצור באנרים מושכים
– מי שמתמצא בטרגוט קהלים ברשת המדיה יוכל להגיע גם לקהלים מאוד רלוונטיים.

2. קמפיין רימרקטינג ברשת המדיה של גוגל:

3. אאוטבריין – פלטפורמה ממומנת להמלצות תוכן.

– תרימו מאמר תוכן ברמה גבוהה ומעניין לקהל היעד שלכם
– תקימו קמפיין אאוטבריין ותשיגו קליקים בעלות זולה.

4. פנייה למובילי דעה: אינסטגרם, טוויטר.

– אחת השיטות שהכי אהבתי ב – 2018, באמצעות חיפוש באינסטגרם ועבודה עם האשטגים נכונים אני מגיע למובילי דעה קטנים ומנסה לסגור איתם עסקה בנוגע לקידום אצלם בדף

– תנסו ליצור קשר רק עם מובילי דעה קטנים עד 20K – איתם תוכלו להשיג מחירים זולים ואחלה חשיפה לקהל שלהם בדף

לדוגמא:
700₪ עבור לינק באודות הדף למשך שלושה ימים
1200₪ ל – 4 פוסטים ותיוג שלי בדף שלהם.

5. קידום פוסט דרך הדף העסקי של פייסבוק ולא במערכת הממומנת.

– מתאים מאוד לחשיפה מקומית טובה.
– קידום פוסט דרך דף עסקי מותאם לעבודה עם תקציבים קטנים.

6. פינטרסט ממומן – במידה ויש לכם מוצרים או שירותים שמתאימים לפלטפורמה.

– פחות אפקטיבי בישראל, מעולה בארה"ב מעולה לקהלי נשים, חובה תוכן ויזואלי ברמה גבוהה כדי למשוך מפה טראפיק.

7. בורסות פרסום שמצאתי שאפשר להשיג שם טראפיק זול:

רשתות פרסום פרטיות שברשותם חוזי חשיפה עם אתרים בנושאים מאוד מסוימים.

לא מתאים לכל התחומים, בעיקר פיננסי, קריפטו וביטקוין, מוצרים למבוגרים, ספורט, הלוואות וכל הטוב הזה…

דורשים תצלום של ת.ז במצבים מסויימים ומינימום של תקציב מסויים.

– https://propellerads.com/

– https://www.trafficjunky.com/

שיטות מתקדמות יותר לייצר טראפיק במינימום עלויות

במידה ואתם מתמצאים היטב בנושא הקידום הממומן וקידום בכללותו תוכלו לייצר לעצמכם טראפיק באמצעות השיטות הבאות….

8. קמפיין על קהלי לוקאלייק (קהלים משוכפלים) בפייסבוק:

במידה ויש לכם רימרקטינג מינימלי או תנסו להגיע כמה שיותר מהר לרימרקטינג מינימלי: תגדילו אותו משמעותית באמצעות קהל לוקאלייק ותריצו קמפיין בעלות נמוכה, פייסבוק יעזור לכם להגיע לאנשים רלוונטיים.

9. קמפיין רשת חיפוש בגוגל Adwords על ביטויים אינפורמטיביים זולים:

תאפיינו באמצעות כלי מילות מפתח ביטויי זנב ארוך שרלוונטיים עבורכם, מילים עם תחרות נמוכה ועלות נמוכה לקליק, תפנו את הקליקים הללו לדפי תוכן רלוונטיים ותרוויחו מכך בגדול.

10. אחרון חביב – נוסחה יעילה לדירוג אורגני יעיל :

– תאפיינו באמצעות כלי מילות מפתח כמו AHERFS או SEMRUSH ביטויים עם תחרות קלילה, או מילים שהמתחרים שלכם מדרגים ואין עליהן תחרות חזקה.

– תיצרו במהרה תוכן רלוונטי ותעמיסו מילות מפתח קלות לדירוג שזיהיתם במחקר. וודאו שהתוכן אכן איכותי ועומד בסטדנרט גוגל וסטנדרט משתמש

קשרו אל המאמר שלכם מכמה מקורות, לדוגמא:
– תוציאו לעצמכם קישור מערוץ יוטיוב לסריקה מהירה
– תוציאו לעצמכם קישור מ – REDDIT
– תוציאו לעצמכם קישור מתגובות בפורומים רלוונטיים
– תכתבו מאמר אורח באתר קשור ותוציאו לעצמכם קישור לכתבה

בשיטה זו פחות כסף יושקע לממומן אך תצטרכו להשקיע כמה שעות במחקר, בניית הכתבה ובניית הקישורים.

11. בונוס – פחות שיטה, יותר טקטיקה חשובה – תיצרו ניוזלטר

או

תנסו להשיג מיילים של לקוחות.
תצברו כמה שיותר מיילים באמצעות תמריצים מכירתיים, הבטחות לתוכן איכותי או פתרון בעיות בתחומם.
ביום שתדחפו מוצר או שירות יחכו לכם המיילים שצברתם להפצה מיידית וללא עלות של קמפיין ממומן.

עד כאן שיטות לטראפיק זול 😎

משהו לא ברור? דברו איתו בתגובות תרשמו לי במה אתם מתכננים להשתמש, מה הבנתם, מה לא הבנתם, ואיזה קמפיינים מעניין אתכם להקים.